Gole Farhang

Monday, February 05, 2007

‏سوال درباره فميل

هنوز " فميل " استفاده مي‌کنم و خيلي‌ دوستش دارم. الفباي فارسي‌ کافي‌ خوب نميدانم پس کمکم مي‌کند که حجيم ‏را درست مي‌کند. اما سوال دارم براي آنها که فميل را زياد استفاده ميکنند... چقدر الف مادها را متونم ماشين ‏بکنم ؟ هم چقدر برنامه را مي‌تونم تاسيس بکنم براي اينکه با صفحه کليد فارسي‌ ماشين مي‌کنم، نه صفحه کليد انگليسي‌ ؟ اگر جواب از اين سوال ها ميداني‌، لطفا به من بگويي‌ ( گرچه اميدوارم که فارسيم ميتواني‌ بفهمي‌ ! ‏ميدانم که خيلي‌ اشتباه مي‌کنم !) خيلي‌ ممنون !

راستی چه فکر میکنید درباره صفحه ارایی این بلاگ؟ زیادی قرمز یا اشغال است یا خوب اه؟

Violeta del mar at 3:33 AM

5comments

5 Comments

at 9:47 AM Blogger papillon said...

This comment has been removed by the author.

 
at 9:49 AM Blogger papillon said...

رنگ قرمز سايتتان خيلي خوب است.
براي استفاده از زبان فارسي اگر از windows 98, xp يا vista استفاده مي كنيد، بايد زبان فارسي را مانند هر زبان ديگري از بخش Regional and Language Options از داخل Control Panel بر روي ويندوز نصب كنيد. با گشتن در Help ويندوز حتما راهنمايي هاي بيشتري پيدا مي كنيد.
بعد از نصب فارسي مي توانيد با فشار دادن همزمان دكمه هاي Alt و Shift زبان هاي مختلف نصب شده بر روي كامپيوترتان را انتخاب كنيد.

 
at 8:26 PM Blogger Violeta del mar said...

خیلی ممنون برایِ کمکت! مشکل نداشتم و الان میتونم توی فارسی ماشین بکنم بدون "ف-مایل"...خیلی مناسب است. ممنون!

 
at 7:19 PM Blogger Unknown said...

سلام گلم...مطلبتو خیلی خوب به فارسی نوشتی....واقعا واسه یه تازه کار قابل تحسینه!....پس زمینه ی قشنگی هم داره...ایرانی ایرانی...
ازینکه به فرهنگ و زبان کشورم علاقه داری باعث افتخارمه...نظرت راجع به نژاد پرستی هم جالبه....البته یه چند تاشو دوست دارم که با هم بحث کنیم...انشاالله در اولین فرصت...بهم سر بزن...انشاالله دفعه ی دیگه که اومدم آپ کرده باشی(به روز باشی)
تا بعد
یا علی
http://hamechizagain.blogfa.com/
راستی یه چندتا سایت هست که مخصوص وبلاگ های فارسی زبان هست و بچه های ایرانی ازشون استفاده می کنند...اونجا خیلی راحت تر می شه پیدات کرد ...واسه نظر دادن
www.blogfa.com
من از همین استفاده کردم

 
at 9:02 AM Blogger marjan1981 said...

Dear Violeta, Sorry that I am typing in English. It is because my laptop does not have Farsi. By the way, I would like to say that yes your blog page is too much colorful and therefore difficult to read. I think if you try a more simple template that would be much nicer and easy to read.

I enjoy reading your texts in Farsi as a newly Farsi learner.

Good luck
Marjna

 

Post a Comment